31 de març, 2008

Castells en DVD


L'amic Gereon Wetzel, l'autor del documental "Castells" que va protagonitzar aquest bloc ara fa tot just un any, quan va ser projectat al festival de Durham, m'ha escrit per fer-me saber que ja pot comprar-se en DVD per 19,40 euros.

En aquesta pàgina de DocCollection.de hi trobareu una sinopsi del documental (també en català! pels qui, com jo, hem hagut de deixar d'estudiar l'alemany). Ara doncs, tant pels que hem pogut veure'l (TV3 l'ha emès un parell de vegades) com pels que no, ja tenim l'opció de tenir-lo a casa i veure'l quan vulguem.

A la pàgina de DocCollection hi ha un tràiler de la pel·lícula per a descarregar. M'he permès la llibertat de penjar-lo al youtube (no crec pas que es vulneri cap dret d'autor ni res per l'estil, oi?) per fer-lo més accessible. Aquí teniu el tastet:


1 comentari:

Carol ha dit...

Oh! Em va encantar les imatges d'aquest documental!

Realment, fora de la "història" que explica, que no em va agradar gens, té unes imatges guapíssimes!!

A mi la família que em van escollir, les disputes que es veuen, etc, no em va agradar gaire, perquè jo no visc (i crec que com jo molta gent més) el món castell d'aquesta manera.

Ara, com ja he dit, uns vídeos de gran qualitat!!