30 de juliol, 2007

El 27 de Juliol i falques.com

Coincidint gairebé amb el primer aniversari teòric de l'inici d'aquest blog (teòric perquè fins el mes d'octubre de l'any passat no m'hi vaig posar més seriosament) vaig quedar sorprès dissabte passat quan, mig d'esma, vaig consultar el Google Analitics per veure quants de vosaltres passaveu per aquí a llegir i xafardejar una estona.

Carai! De ser com a molt quatre o cinc al dia havíem passat a ser més de 30!

No m'ho podia creure. Vaig investigar una mica més amb l'Analytics (gran eina) i vaig descobrir que la gent de falques.com m'havien enllaçat a la secció de Premsa Castellera! És a dir, una de les referències a la xarxa que consulto sovint per a proveir de material aquest bloc, l'enllaçava com en una mena cercle viciós.

No cal dir que em satisfà moltíssim que els companys de falques.com hagin considerat que aquest blog es mereixia aparèixer referenciat a les seves pàgines. Des d'aquí el meu agraïment cap a ells i cap a tothom que, de tant en tant, passa per aquí.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola,

Gràcies a tu per visitar el canal casteller de lamalla - falques.com i per gaudir i fer gaudir dels castells com fem tots nosaltres.