08 de novembre, 2007

Material per a col·leccionistes

Si sou col·leccionistes castellers o col·leccionistes en general potser ja coneixeu todocoleccion.net.

S'hi poden trobar curiositats com postals antigues dels Xiquets de Tarragona; veure els Xiquets de Valls fent un quatre de vuit davant d'una bandera amb l'aguilutxo i una altra de la falange als anys quaranta; una edició del Diario de Barcelona del 1877 parlant dels Xiquets de Valls a Vilafranca (al final de la pàgina fotografiada, tot i que costa força de llegir); monedes de plata de 2000 pessetes amb una silueta d'un castell... i moltes coses més.

Per a trobar curiositats castelleres realment és un bon lloc.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Déu n'hi dó el que demanen per algunes fotografies... hauré de començar a posar a la venta algun material que tinc per casa...jejeje

joan

Oscar Montserrat "TETE" ha dit...

Ja fa temps que conec aquesta web, i hi ha coses molt curioses, com un poster dels Castellers de Barcelona que venen a 100 euros, i d'aquest en tinc uns quants a l'arxiu de la colla. Per cert, pel meu aniversari em van regalar la moneda de 2000 pessetes amb el dibuix de castells.

Anònim ha dit...

http://www.xiquetsdetarragona.cat/index.asp?carpeta=lacolla&web=links

Anònim ha dit...

hola noi!! felicitats pel teu bloc!veig que hem coincidit en posar un dels videos govindes! realment és molt impressionant! continua postejant,m'agrada molt el teu bloc.
FrikilandiVerdusco